TURNIEJ DZIEWCZĄT r. 2005 W WINNICY

6161361746436514
171 dni temu

XIII OGÓLNOPOLSKI TURNIEJ DZIEWCZĄT r. 2005 O PUCHAR PRZYJACIÓŁ PIŁKI RĘCZNEJ W WINNICY

1.CEL ZAWODÓW:
• popularyzacja piłki ręcznej wśród dzieci,
• dostarczenie radości ze współzawodnictwa
• wychowanie zawodniczek w myśl sportowej rywalizacji fair play,
• doskonalenie rozwiązań organizacji imprez sportowych
• przeciwdziałanie zjawiskom agresji i patologii wśród dzieci i młodzieży,
• wyłonienie najlepszych zespołów i zawodniczek,
• wdrażanie do kulturalnego kibicowania,
• wymiana doświadczeń sportowych zawodniczek i trenerów,
• pozyskanie wskazówek do dalszej pracy treningowej,
• promocja i organizacja wolontariatu wokół zadań kultury fizycznej i sportu,
• promocja ziemi winnickiej, Powiatu Pułtuskiego i klubu na arenie ogólnopolskiej.

2. ORGANIZATOR
• WÓJT GMINY WINNICA
• DYREKCJA ZPO WINNICA
• LUKS LIDER WINNICA
• WMZPR
• MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI
• PRZYJACIELE PIŁKI RĘCZNEJ W WINNICY

3. TERMIN
21-23.04.2017 r.

4.UCZESTNICY
• Dziewczęta rocznik 2005 i młodsze
• Jeden zespół może liczyć maksymalnie 16 zawodniczek, konieczne jest posiadanie
aktualnych badań lekarskich o zdolności do udziału w zawodach

5. MIEJSCE
• Turniej zostanie rozegrany w hali sportowej ZPO w Winnicy

6. SYSTEM ROZGRYWEK
• obowiązują przepisy ZPRP
• udział 12 zespołów
• każdy zespół rozegra 6-7 spotkań
• czas gry 2×12 min z przerwą 3 min,
• czas dla trenera 1 w połowie
• czas kary dla zawodniczki wynosi 1 min

7. ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE
• zakwaterowanie w salach lekcyjnych ZPO w Winnicy, wyposażenie własne ekip (karimata lub materac +śpiwór),
• wyżywienie w stołówce szkolnej (od kolacji 21.04 do obiadu 23.04)
• Przyjazd zespołów w dniu 21.04.2017r. przynajmniej godzinę przed pierwszym meczem.

8. SPRAWY FINANSOWE
• wpisowe 150 zł od zespołu
• koszt noclegu i wyżywienia 130 zł od osoby (dwa noclegi, posiłki od kolacji w piątek do obiadu w niedzielę) + koszulka okolicznościowa
• jeden trener gratis
• kierowca 60 zł

9. NAGRODY
• każda drużyna otrzymuje pamiątkowy puchar i dyplom
• trzy pierwsze zespoły otrzymują medale,
• upominek dla najlepszej zawodniczki, bramkarki i króla strzelców
• upominek dla najlepszej zawodniczki w drużynie,
• upominek dla najlepszej „7’’ turnieju
• każda uczestniczka pamiątkowy medal
• trenerzy otrzymują specjalne upominki

10. TERMIN ZGŁOSZEŃ
• kartę zgłoszeń (w załączniku) należy przesłać do dnia 20.03.2017r. mailem tosze14@wp.pl
• do dnia 25.03.2017 r. drużyny otrzymają potwierdzenie o zakwalifikowaniu się do turnieju
• do dnia 30.03 zespoły wpłacają na konto klubu wpisowe 150 zł
LUKS Lider Winnica ul. Pułtuska 19 06-120 Winnica
BS Winnica KONTO 16 8226 0008 2002 2000 0958 0001

11. SPRAWY RÓŻNE
• koszty organizacyjne pokrywa organizator,
• zespoły przyjeżdżają na własny koszt,
• zawodniczki powinny posiadać dokument potwierdzający ich datę urodzenia- legitymacja szkolna lub karta klubowa /dokumenty należy przedstawić każdorazowo na prośbę trenera drużyny przeciwnej, dokumenty należy posiadać podczas meczów/, aktualne badania lekarskie dopuszczające do zawodów sportowych i obowiązkowe ubezpieczenie na czas udziału w zawodach; (organizator nie będzie ponosił konsekwencji z tytułu ewentualnych nieszczęść wypadków i ich następstw),
• każdy zespół powinien posiadać, co najmniej dwa komplety zgodnych z przepisami strojów sportowych,
• zabronione jest używanie kleju do piłek,
• organizatorzy zapewniają wodę mineralną
• za szkody spowodowane przez uczestników odpowiada opiekun zespołu,
• wszelkie kwestie sporne rozstrzyga organizator
• piątek – kolacja dla trenerów
• sobota grill dla dzieci (w razie ładnej pogody)

12. INFORMACJE
• Bliższych informacji udziela:
Tomasz Szeliga tel: 606-726-946 e-mail tosze14@wp.pl

 

Pliki do pobrania
karta zgłoszeniowa
pdf_icon pobierz plik >>>

Ostatnie wiadomości

1346134613 Komunikat NR 3 z dn. 31.07.2017 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Informacja dla Klubów – członków WMZPR z dn. 21.07.2017 r.
1346134613 Powołanie na konsultację i OOM
1346134613 Powołania zawodniczek Kadry Wojewódzkiej Juniorek Młodszych (rocz »
1346134613 Komunikat nr 2 dot. zgłoszenia do rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Komunikat z dn. 23.06.2017 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
banner_GwR NOWY PROGRAM „GRAMY W RĘCZNĄ”!
1346134613 Powołania zawodniczek Kadry Wojewódzkiej Młodziczek (rocznik 2003 »
1346134613 KONFERENCJA SZKOLENIOWA PIŁKI RĘCZNEJ ZAŹDZIERZ 24-25 czerwca 201 »
1346134613 Zgłoszenia do III ligi mężczyzn
1346134613 Zgłoszenia do rozgrywek młodzieżowych 2017/2018
1346134613 Konferencja licencyjna kat. C dla trenerów zespołów młodzieżowy »
1346134613 Powołania zawodników Kadry Wojewódzkiej Młodzików (rocznik 2002 »
1346134613 Warszawska Olimpiada Młodzieży w relacji klubowej
1346134613 Komunikat nr 22 z dnia 16.04.2017 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Powołania zawodniczek Kadry Wojewódzkiej Młodziczek (r. 2003) II
1346134613 Powołania zawodniczek Kadry Wojewódzkiej Młodziczek (r. 2003)
1346134613 UWAGA! Bardzo ważny komunikat dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Komunikat nr 20 z dn. 25.03.2017 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Komunikat nr 18/19 AB z dn. 13.03.2017 r. dot. rozgrywek młodzieżo »
6161361746436514 TURNIEJ DZIEWCZĄT r. 2005 W WINNICY
1346134613 Komunikat nr 17 z dn. 14.02.2017 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Komunikat nr 16 z dn. 31.01.2017 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 UKS Varsovia Warszawa – Nabór uzupełniający do I klasy Lice »
346356 XXIII Ogólnopolski Turn. Mini Piłki Ręcznej Dziewcząt i Chłopc »
1346134613 Zaktualizowane stawki sędziowskie
1346134613 Komunikat nr 15 z dn. 3.01.2017 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Komunikat nr 14 z dn. 22.12.2016 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Komunikat nr 13 z dn. 19.12.2016 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Komunikat nr 12 z dnia 15.12.2016 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Komunikat nr 11 z dnia 29.11.2016 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Komunikat nr 10 z dn. 31 października 2016 r. dot. rozgrywek młod »
1346134613 Finał wojewódzki Pucharu Polski mężczyzn
1346134613 Komunikat 9 z dn. 25.10.2016 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Finał PPK
1346134613 KOMUNIKAT KOMISJI LIGI WMZPR PUCHAR POLSKI MĘŻCZYZN
1346134613 Komunikat nr 8 z dn. 18.10.2016 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
45146134636 „Artur Siódmiak CAMP”
1346134613 KOMUNIKAT KOMISJI LIGI WMZPR PUCHAR POLSKI KOBIET
1346134613 Komunikat nr 7 z dn. 3.10.2016 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
14361346363 Złote medalistki Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w sportach l »
1346134613 Warszawska Olimpiada Młodzieży w relacji klubowej
1346134613 Szkolenie dla osób obsługujących stolik na meczach piłki ręczne »
1346134613 VII Ogólnopolski Turniej Piłki Ręcznej Dziewcząt Karczew Cup 201 »
1346134613 Szkolenie w zakresie antydopingu
1346134613 TABELA RYCZAŁTÓW SĘDZIOWSKICH WMZPR 2016
1346134613 Wyniki losowania III liga mężczyzn grupa mazowiecka sezon 2016/201 »
1346134613 Komunikat nr 6 z dn. 8.09.2016 r. dot. rozgrywek młodzieżowych
1346134613 Puchar Polski w sezonie 2016/2017
1346134613 Powołania zawodniczek (rocznik 2002) na konsultację startową
     

TURNIEJ DZIEWCZĄT r. 2005 W WINNICY

6161361746436514
171 dni temu

XIII OGÓLNOPOLSKI TURNIEJ DZIEWCZĄT r. 2005 O PUCHAR PRZYJACIÓŁ PIŁKI RĘCZNEJ W WINNICY

1.CEL ZAWODÓW:
• popularyzacja piłki ręcznej wśród dzieci,
• dostarczenie radości ze współzawodnictwa
• wychowanie zawodniczek w myśl sportowej rywalizacji fair play,
• doskonalenie rozwiązań organizacji imprez sportowych
• przeciwdziałanie zjawiskom agresji i patologii wśród dzieci i młodzieży,
• wyłonienie najlepszych zespołów i zawodniczek,
• wdrażanie do kulturalnego kibicowania,
• wymiana doświadczeń sportowych zawodniczek i trenerów,
• pozyskanie wskazówek do dalszej pracy treningowej,
• promocja i organizacja wolontariatu wokół zadań kultury fizycznej i sportu,
• promocja ziemi winnickiej, Powiatu Pułtuskiego i klubu na arenie ogólnopolskiej.

2. ORGANIZATOR
• WÓJT GMINY WINNICA
• DYREKCJA ZPO WINNICA
• LUKS LIDER WINNICA
• WMZPR
• MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI
• PRZYJACIELE PIŁKI RĘCZNEJ W WINNICY

3. TERMIN
21-23.04.2017 r.

4.UCZESTNICY
• Dziewczęta rocznik 2005 i młodsze
• Jeden zespół może liczyć maksymalnie 16 zawodniczek, konieczne jest posiadanie
aktualnych badań lekarskich o zdolności do udziału w zawodach

5. MIEJSCE
• Turniej zostanie rozegrany w hali sportowej ZPO w Winnicy

6. SYSTEM ROZGRYWEK
• obowiązują przepisy ZPRP
• udział 12 zespołów
• każdy zespół rozegra 6-7 spotkań
• czas gry 2×12 min z przerwą 3 min,
• czas dla trenera 1 w połowie
• czas kary dla zawodniczki wynosi 1 min

7. ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE
• zakwaterowanie w salach lekcyjnych ZPO w Winnicy, wyposażenie własne ekip (karimata lub materac +śpiwór),
• wyżywienie w stołówce szkolnej (od kolacji 21.04 do obiadu 23.04)
• Przyjazd zespołów w dniu 21.04.2017r. przynajmniej godzinę przed pierwszym meczem.

8. SPRAWY FINANSOWE
• wpisowe 150 zł od zespołu
• koszt noclegu i wyżywienia 130 zł od osoby (dwa noclegi, posiłki od kolacji w piątek do obiadu w niedzielę) + koszulka okolicznościowa
• jeden trener gratis
• kierowca 60 zł

9. NAGRODY
• każda drużyna otrzymuje pamiątkowy puchar i dyplom
• trzy pierwsze zespoły otrzymują medale,
• upominek dla najlepszej zawodniczki, bramkarki i króla strzelców
• upominek dla najlepszej zawodniczki w drużynie,
• upominek dla najlepszej „7’’ turnieju
• każda uczestniczka pamiątkowy medal
• trenerzy otrzymują specjalne upominki

10. TERMIN ZGŁOSZEŃ
• kartę zgłoszeń (w załączniku) należy przesłać do dnia 20.03.2017r. mailem tosze14@wp.pl
• do dnia 25.03.2017 r. drużyny otrzymają potwierdzenie o zakwalifikowaniu się do turnieju
• do dnia 30.03 zespoły wpłacają na konto klubu wpisowe 150 zł
LUKS Lider Winnica ul. Pułtuska 19 06-120 Winnica
BS Winnica KONTO 16 8226 0008 2002 2000 0958 0001

11. SPRAWY RÓŻNE
• koszty organizacyjne pokrywa organizator,
• zespoły przyjeżdżają na własny koszt,
• zawodniczki powinny posiadać dokument potwierdzający ich datę urodzenia- legitymacja szkolna lub karta klubowa /dokumenty należy przedstawić każdorazowo na prośbę trenera drużyny przeciwnej, dokumenty należy posiadać podczas meczów/, aktualne badania lekarskie dopuszczające do zawodów sportowych i obowiązkowe ubezpieczenie na czas udziału w zawodach; (organizator nie będzie ponosił konsekwencji z tytułu ewentualnych nieszczęść wypadków i ich następstw),
• każdy zespół powinien posiadać, co najmniej dwa komplety zgodnych z przepisami strojów sportowych,
• zabronione jest używanie kleju do piłek,
• organizatorzy zapewniają wodę mineralną
• za szkody spowodowane przez uczestników odpowiada opiekun zespołu,
• wszelkie kwestie sporne rozstrzyga organizator
• piątek – kolacja dla trenerów
• sobota grill dla dzieci (w razie ładnej pogody)

12. INFORMACJE
• Bliższych informacji udziela:
Tomasz Szeliga tel: 606-726-946 e-mail tosze14@wp.pl

 

Pliki do pobrania
karta zgłoszeniowa
pdf_icon pobierz plik >>>

backtotop